Tillbaka till samtliga styrelseroller.

Marknadsföringsansvarig

Att vara marknadsföringsansvarig i kauif innebär att du är den personen som ser till så föreningen syns, att all vår verksamhet når ut till studenterna på Kau och att alla våra event och turneringar når ut. Mer specifikt:

• Du driver kauifs Instagram och ser till så ett levande flöde upprätthålls under hela året, med bilder och filmer.
  • Du driver kauifs Facebook, och allt vad det innebär.
  • Du driver kauifs YouTube-kanal och ser till så alla filmer som skapas läggs upp där, och även att det finns spellistor för olika event.
  • Du ansvarar för att vi fysiskt står och marknadsför föreningen minst 1 gång i veckan, under alla terminens veckor. Förslagsvis i Gläntan.
  • Du ansvarar för att hitta en person med kunskap i program för att göra affischer.
  • Du driver innehållet på den publika skärmen i gläntan och ser till så innehållet är anpassat efter vad som behöver lyftas fram.
  • Du ansvarar för att HELA föreningens verksamhet lyfts fram och får fokus.
  • Du är aktiv och drivande vad gäller att trycka upp saker med KAUIF-logo i syfte att vårt namn ska synas, exempelvis välkomstkit, flyers m.m.
  • Du lyfter fram vad SAIF (Sveriges Akademiska Idrottsförbund) erbjuder, framförallt Student-SM. Dessa ska lyftas fram för både medlemmar och icke-medlemmar.
  • Du samarbetar nära med event- och tävlingsansvarig för att lyfta fram alla tävlingar och event som sker under året, stora som små.